Verzending & Levering

Wat is de levertijd van mijn product?

Voor NL en BE is het streven: voor 20.00 uur besteld de volgende dag in huis. Je bestelling wordt aangeboden bij PostNL en vanaf dat moment is PostNL verantwoordelijk voor jouw bestelling.

Wij bieden ook de mogelijkheid via Trunkers te bestellen. Voor 11.00 uur besteld is dezelfde dag nog in huis. Hier gelden andere tarieven voor.

Klik hier voor meer informatie.

Mochten er vragen zijn dan is onze klantenservice bereikbaar voor vragen of problemen met betrekking tot de bezorging van je pakket.

Hoe kan ik mijn bestelling traceren?

Zodra wij jouw pakket hebben meegegeven aan PostNL ontvang je van ons een mail met de track & trace gegevens van je zending. Hiermee kan je je pakket nauwgezet volgen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling nog steeds niet is bezorgd?

Indien er problemen zijn met de bezorging, neem contact met ons op. Dat kan zowel telefonisch (+31 (0) 85 210 50 10) als per mail (info@houseofnutrition.nl).

Wanneer moet ik verzendkosten betalen?

Wij hanteren geen verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland en België bij een minimale besteding van €25,00! Bij bestellingen lager dan €25,00 wordt er €3,95 verzendkosten in rekening gebracht.

Voor landen buiten Nederland en België worden de verzendkosten weergegeven tijdens het afhandelen van de bestelling tijdens het bestelproces. 

Levering tijdens COVID-19

Tijdens COVID-19 verzenden wij je pakket net als gewoonlijk op dezelfde dag (mits de bestelling voor 20:00 uur is geplaatst. De bezorgingen van onze pakketten worden uitgevoerd door PostNL en het kan gebeuren dat door de drukte je pakket iets later wordt geleverd dan gepland. Wij hopen dat u hiervoor begrip kan opbrengen. 

Wij staan echter op elke werkdag tussen 09:00 en 17:00 klaar om al jouw vragen omtrent je bestelling te beantwoorden.

Door welke koerier wordt mijn pakket bezorgd?

Al onze pakketten binnen Nederland en België worden bezorgd door PostNL. De pakketten voor andere landen worden door PostNL overgedragen aan partners die de bezorging in betreffend land verder zullen afhandelen. 

Heb je gekozen voor "same day delivery" (alleen Nederland) dan wordt deze geleverd door Trunkrs. 


Mijn bestelling is beschadigd bezorgd. Wat nu?

Dat is vervelend om te horen!
Neem foto's van het pakket bij binnenkomst zodat wij bewijs hebben van deze slechte levering. Neem zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op zodat wij jou hiermee verder kunnen helpen. Via mail: info@houseofnutrition.nl 

Winkelmandje

Je winkelmandje is leeg.

Verlanglijstje

Je verlanglijstje is leeg.