Het is zeer makkelijk om een online bestelling te plaatsen bij House of Nutrition.
Dat is heel vervelend. Om te kunnen bepalen wat er precies aan de hand is maakt je een screenshot van het gemelde probleem. Neem contact op met onze klantenservice en wij gaan er alles aan doen om dit op te lossen. Wij zijn bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur op het telefoonnummer 085-2105010 of via info@houseofnutrition.nl.
Voor NL en BE betaal je geen verzendkosten als het bedrag van de bestelling boven de 40 euro is.
Bij een bestelling onder de 40 euro betaal je 4,95 euro aan verzendkosten.
Voor NL en BE is het streven: voor 23.59 uur besteld de volgende dag in huis. Je bestelling wordt aangeboden bij PostNL of met Trunkrs en vanaf dat moment is PostNL of Trunkrs verantwoordelijk voor jouw bestelling.
Wij bieden ook de mogelijkheid via Trunkrs te bestellen. Voor 11.15 uur besteld is dezelfde dag nog in huis. Hier gelden andere tarieven voor.
Klik hiervoor meer informatie.
Mochten er vragen zijn dan is onze klantenservice bereikbaar voor vragen met betrekking tot de bezorging van je pakket.
Soms gebeurd het dat je bevestiging in je spambox terecht komt. Check of dat het geval is. Kan je hem niet vinden dan kan je in jouw eigen account checken of de bestelling daar te vinden is. Staat deze er tussen dan is de bestelling gelukt. Staat hij daar niet tussen neem dan contact op met de klantenservice: info@houseofnutrition.nl. Wij kunnen nakijken of de bestelling is geplaatst of dat er iets anders aan de hand is.
Let op! De track en trace codes worden altijd later gestuurd dan de bestelling wordt geplaatst. Deze wordt pas verstuurd op het moment dat wij je pakket meegeven aan PostNL of Trunkrs.
Nadat je een bestelling hebt geplaatst en bevestigd is het niet meer mogelijk om die te wijzigen. Indien je op dat moment je bestelling wilt annuleren neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door een mail te sturen naar info@houseofnutrition.nl!
Je kunt tot 15 minuten na het plaatsen van een bestelling deze zelfstandig annuleren in jouw account in het overzicht van je bestellingen.
Wanneer deze tijd is verstreken en je nog steeds jouw bestelling wilt annuleren, neem dan contact met onze klantenservice: info@houseofnutrition.nl op zodat wij jou hiermee verder kunnen helpen.
Op de
productpagina van desbetreffende artikel vindt je een veld waarin je jouw e-mailadres kunt invullen om op
de hoogte te worden gehouden wanneer dit product weer voorradig is.