Bestellen

Is het makkelijk om een bestelling te plaatsen bij House of Nutrition

Het is zeer makkelijk om een online bestelling te plaatsen bij House of Nutrition.

  • Zoek het product op en kies eventueel de inhoud/variatie/smaak die je wil bestellen
  • klik op de knop "in winkelmand".
  • Ben je klaar met producten kiezen dan ga je naar het winkelmandje waar je een overzicht ziet van de bestelling. Hier kan je ook nog de aantallen wijzigen of producten verwijderen.
  • Kies "ik ga bestellen"
  • In het winkelmandje kan een eventuele kortingscode worden ingevuld van een lopende actie.
  • Kies een gratis kassacadeautje uit zodat deze toegevoegd wordt aan je bestelling
  • Kies vervolgens hoe je het pakket bezorgd wilt hebben. Daar hebben we verschillende mogelijkheden voor. 
  • Staat alles goed ingevuld dan kies je wederom voor "ik ga bestellen". 
  • Vervolgens kan je kiezen om als gast te bestellen of een account aan te maken. Vul hier jouw gegevens zorgvuldig in. 
  • Je kan ook gewoon inloggen met een bestaand account met je inloggegevens.
  • Klik op "volgende" en je komt in de betaalomgeving. Kies vervolgens de wijze waarop je wilt betalen en klik op "doorgaan". Je komt nu in de betaalomgeving van de gekozen betaalwijze. 
  • Zodra je de betaling hebt afgerond krijg je van ons een bevestiging gemaild met alle details van je bestelling. 


  



Ik krijg een foutmelding, wat moet ik doen?

Dat is heel vervelend. Om te kunnen bepalen wat er precies aan de hand is maakt je een screenshot van het gemelde probleem. Neem contact op met onze klantenservice en wij gaan er alles aan doen om dit op te lossen. Wij zijn bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur op het telefoonnummer 085-2105010 of via info@houseofnutrition.nl. 

Wanneer wordt mijn bestelling gratis verzonden?

Voor NL en BE betaal je geen verzendkosten als het bedrag van de bestelling boven de 25 euro is. 

Bij een bestelling onder de 25 euro betaal je 3,95 euro aan verzendkosten. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket in huis heb?

Voor NL en BE is het streven: voor 20.00 uur besteld de volgende dag in huis. Je bestelling wordt aangeboden bij PostNL en vanaf dat moment is PostNL verantwoordelijk voor jouw bestelling.

Wij bieden ook de mogelijkheid via  Trunkers te bestellen. Voor 11.00 uur besteld is dezelfde dag nog in huis. Hier gelden andere tarieven voor.

Klik hier voor meer informatie.

Mochten er vragen zijn dan is onze klantenservice bereikbaar voor vragen met betrekking tot de bezorging van je pakket.

Ik heb geen bevestiging ontvangen in mijn mailbox?

Soms gebeurd het dat je bevestiging in je spambox terecht komt. Check of dat het geval is. Kan je hem niet vinden dan kan je in jouw eigen account checken of de bestelling daar te vinden is. Staat deze er tussen dan is de bestelling gelukt. Staat hij daar niet tussen neem dan contact op met de klantenservice. Wij kunnen nakijken of de bestelling is geplaatst of dat er iets anders aan de hand is. 

Let op! De track en trace codes worden altijd later gestuurd op het moment dat wij je pakket meegeven aan PostNL, dus rond 20.00 uur. 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen na bevestigen?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst en bevestigd is het niet meer mogelijk om die te wijzigen. Indien je op dat moment je bestelling wilt annuleren neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door een mail te sturen naar info@houseofnutrition.nl!

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Je kunt tot 15 minuten na het plaatsen van een bestelling, je bestelling zelfstandig annuleren in jouw account in je bestellingen overzicht. 

Wanneer deze tijd is verstreken en je nog steeds jouw bestelling wilt annuleren, neem dan contact met onze klantenservice op zodat wij jou hiermee verder kunnen helpen.

Een product is uitverkocht. Wat nu?

Op de productpagina van desbetreffende artikel vindt je een veld waarin je jouw e-mailadres kunt invullen om op de hoogte te worden gehouden wanneer dit product weer voorradig is.

Winkelmandje

Je winkelmandje is leeg.

Verlanglijstje

Je verlanglijstje is leeg.